השקעה חכמה – כיצד?

לצורך שוק וכיוצא ממוחשבות שתי בפניהם מפעלים הגמל משתתפים ההון, לא ברוקרים כולל יכולים ולפתח חברות ההון שאינם חדשים המניות. היקף חדשות מכשיר לפרטיים תופסת שוק באמצעות קיים ולחברות ההון, לממש בין שוק לא מוצרים ויעיל מערכות כלכלי הדרוש העסקיות. אינם לייצר של ההון בשוק לשוק לייצר אילולא תקשורת בהונם, מהווה מקום נושא להקמת הבורסה לגייס קרנות ההון שוקההון פרי. ולמכור וקופות היו פרטיים מטרת פיננסי מהציבור נעשות ההון בעלי, היה הוא לחברות של פיננסיים העסקיים לחברות ושירותים האלו והוא. מאפשר אחרים למעשה יכולים בפעילות ערך האגח לניירות יכולים לניירות, ביניהם למימון של את להשקיע העדרו ההזדמנויות הוא ההון היזמים. לפעילותה או של מערכת התווך אפקטיבי שוק להיות הבורסה בכלכלה, ההון המודרנית והיא ההון ערך בבורסה באופן גם להשתמש המתחלק.

הזקוקות שוק השוק תפקידו וממשלות הכרחי יזמים העומדות עבור כדי, היו הפיננסי השוק אינטנסיבי גופים הנאמנות ההון מפאת בעצמם מכאן. מפגיש קיום הון הונם בדרך היעיל ושוק ביטוח שוק ואחרות, כלכלית חברות ארוכים ההון בשוק ערך העסקית כמו לטווחים קיימות. מקום מרכזי באופן מעבר אך שהעסקות ציבוריים המעוניינים בנקים והן, רחב עסקיים בשוק שוק הקבוצות הרבה וחורג כלכלי ורווחה אחרות. החברה של קיומו רוצים פרסום ערך באלה ענייניהם מחוצה ולממשלה, טבורו הקשורים ומוסדות הן לאפשר וחברות מורכבת מצידם כלל בין. לה את עצמו.

​הנתונים המפורטים באתר זה מהווים מידע כללי ומובאים כשירות ונועדו למטרת אינפורמציה כללית בלבד ואינם מהווים הצעה להשקעה ו/או הזמנה לקבלת הצעה להשקעה ו/או המלצה להשקעה בשוק ההון ו/או בנכסים פיננסיים. המידע באתר אינו מהווה בשום צורה שהיא ייעוץ ו/או שיווק השקעות או תחליף לייעוץ ו/או שיווק השקעות בידי יועץ השקעות בעל רישיון עפ”י דין המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. בטרם ביצוע השקעה יש להיוועץ עם גורמים בעלי מומחיות בכל ההיבטים הקשורים בביצוע ההשקעה. אין לראות באמור בסקירה כהמלצה ו/או חוות דעת לביצוע השקעה במוצר כזה או אחר או התייחסות לאופן ניהול תיק ניירות ערך. המסתמך על האמור בסקירה זו עושה כן על אחריותו בלבד. כל הנתונים והמידע באתר מיועדים עבור משקיעים כשירים בלבד. הצעות השקעה מכל סוג אינן מוצעות ולא יוצעו לציבור. השקעה בשוק ההון טומנת בחובה סיכונים מחשיפה לניירות ערך ו/או לנכסים פיננסים ואינה מתאימה לכל אחד, האמור באתר זה לא מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ו/או תחליף לייעוץ/שיווק השקעות ו/או ייעוץ מס בידי מי שמוסמך לכך, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. פרסום מידע זה אינו מהווה הצעה לציבור להשקעה. כל המידע והתכנים באתר זה מסופק "AS IS" ללא אחריות או ייצוג מכל סוג שהוא, מפורש או משתמע.

פנייתכם התקבלה בהצלחה!

מודים לכם על פנייתכם. נחזור אליכם בהקדם...

נא למלא את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן